niedziela, 26 grudnia 2010

Święta, święta i po świętach...

Korzystając z okazji, chciałabym złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia.
Zdrowych, pogodnych świąt, spędzonych w gronie najbliższej rodziny, w dobrej atmosferze. I dużo szczęścia przede wszystkim. To rzeczy, których bym życzyła sama sobie.:) Dodatkowo oczywiście tony kosmetyków, ubrań, butów i czego tam jeszcze kobietki sobie mogą zamarzyć.;) I aby wszystkie testowane kosmetyki okazywały się perełkami!

Mimo iż tegoroczne święta dobiegają końca i niewątpliwie są odrobinkę spóźnione, a ja osobiście świąt za bardzo nie lubię, życzenia jak najbardziej szczere.

Paradoksalnie, dopiero teraz, w świąteczno - rodzinnym szale odnalazłam chwilę czasu na napisanie nowej notki, a już zastanawiałam się nad usunięciem bloga z powodu braku czasu na pisanie. Ale może wybaczycie mi mój brak systematyczności, mam nadzieję. Chciałabym napisać "obiecuję poprawę", ale nie lubię składać obietnic bez pokrycia. Ale mogę za to zdradzić, że będzie to jednym z moich postanowień noworocznych. ;d

Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz: