poniedziałek, 2 maja 2011

Prezenty prezenty!

Jakiś czas temu, a dokładniej w Wielkanoc, obchodziłam urodziny.:) Pochwale się wam, co przyniósł mi mój hojny zając urodzinowy.

 
Oprócz torebki, którą pokazywałam wcześniej TU, dostałam właśnie to co widać na zdjęciu powyżej. A teraz przyjrzyjmy się temu bliżej...


Zestaw 3 pędzli Sunshade minerals.


 Pędzle są mniejsze niż się spodziewałam, wszystkie mieszczą się na mojej dłoni, ale to nie znaczy że będzie się ich gorzej używało. Szczegółowa recenzja jeszcze nie teraz, bo dopiero co je dostałam (wiem, spóźniony trochę prezent) i jeszcze nie miałam okazji używać.


 Paleta 120 cieni Lancrone, to prezent od mojego chłopaka. Z tego ciesze się najbardziej. Za jakiś czas przygotuję recenzję ze swatchami poszczególnych cieni.:)



 Zdjęcia palety od środka.

A teraz prezent od mojej mamy, czyli zestawik 7 pędzli Maestro.
 Pędzel do podkładu.
 Pędzel do rozcierania cieni.
 Następny pędzel do rozcierania cieni, sławny i zachwalany 497.
 Pędzel, kopytko.
 Kopytko z bliska.:)
 Kulka.
 Pędzel do eyelinera.

Jest jeszcze jeden pędzelek, nr 660 do eyelinera, (który niestety zamówiłam w za małym rozmiarze.:() ale aktualnie znajduje się w praniu, toteż zdjęcia nie ma.
Nie rozpisywałam się na temat pędzli, nie chce przeciągać posta. Napisze dłuższą recenzję kiedy już ich trochę dłużej poużywam, bo jak na razie niektórych jeszcze nie ruszyłam.:)

Były moje prezenty, to teraz czas na niespodziankę dla Was.:)
Przygotowałam skromne rozdanie z okazji majówki, moich urodzin, co tam wolicie, po prostu miałam ochotę zrobić komuś prezent.:)

Zasady:
1. Umieść na swoim blogu notkę o rozdaniu wraz ze zdjęciem, które znajduje się poniżej.:) To da Ci jeden los.
2. Nie wymagam od was, abyście dodawały mnie do obserwowanych, zdecydowałam, że nie będę sobie sztucznie napędzać statystyk i do obserwowanych chcę trafić, dopiero wtedy, kiedy uznacie, że na to zasługuję. Tak samo z blogrollem.:) A więc, tutaj bez losów.
3. Napisz proszę co ci się na moim blogu podoba, czego powinno być więcej, o czym mam pisać, a co należy zmienić. Tutaj również nie daje ekstra głosów, bo nie chcę argumentów wymyślanych na siłę, wierzę w Waszą dobrą wolę i w to, że zechcecie mi pomóc w rozwoju bloga.:)
4. Która z nagród podoba ci się najbardziej, a która najmniej. Pozwoli mi to ocenić co następnym razem najlepiej kupować z myślą o rozdaniach.:)
5. Napisz pod tym postem komentarz, w którym wyrazisz chęć, wzięcia udziału w rozdaniu.

Podsumowując, każda z was może dostać tylko jeden los, wystarczy tylko dodać posta na swoim blogu, więc niewiele. Czy zastosujecie się do reszty punktów, to zależy tylko od Was i od Waszej dobrej woli.:)

Nagrody!

Słynny pędzelek do smokey eyes essence (liczę na to, że osoba która wygra jeszcze go nie ma.:)) oraz dwa lakiery essence, o których pisałam TUTAJ. Lakiery były otwarte i użyte do zrobienia swatchy, jeśli któraś z was nie zgadza się otrzymać takiej nagrody, proszę aby nie brała udziału w losowaniu.:)

Trzy cienie Inglot w formie wkładów kwadratowych.
Odcienie:
111 - beż opalizujący na złoto,
405 - miedziany brąz,
419 - oliwka opalizująca na złoto.
Cienie są nowe, nie rozpakowywane. Do tego dorzucam pustą paletkę Inglot pro3, która oryginalnie mieści 3 okrągłe wkłady, ale tą środkowa nakładkę można łatwo wyjąć, podważając ją czymś, wtedy idealnie mieszczą się do niej 3 kwadraty. Celowo daję paletkę z tą wkładką na okrągłe wkłady w środku, bo może osoba która wygra, znajdzie dla niej inne zastosowanie niż trzy kwadraty ode mnie.;p

Poniżej swatche cieni.:)

33 komentarze:

  1. Hej :)
    Obserwuję Cię jako MoNii_xdd
    Notka: http://monusia.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u.html
    Bardzo lubię czytać na Twoim blogu różne recenzje, bo są pożyteczne. :)
    Pędzelek z essence, tyle o nim słyszałam, ale nie mogę go znaleźć. ...
    A w rozdaniach nie musisz nic zmieniać, mi się wszystko podoba :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako holly.
    Notka: http://fleurdesaisons.blogspot.com/2011/05/rozdania.html
    Bardzo podobają mi się cienie i paletka z inglota oraz oczywiście słynny pędzelek.
    Bardzo miło z Twojej strony, że wprowadzasz takie zasady rozdania i nie wymuszasz sztucznych komentarzy. Zdecydowanie zasłużyłaś na dodanie do obserwowanych, chociaż już wcześniej bywałam na Twoim blogu i bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje makijaże. Recenzje są przejrzyste i pomocne. Myślę, że nie musisz zmieniać czegokolwiek. Jeśli komuś się coś nie podoba, nie musi tutaj wchodzić, prawda? ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej, tu wizażowa Sugamama1988 :)
    Zgłaszam swoją chęć wzięcia udziału w Twoim rozdaniu,tu link do mojego skromnego bloga: http://controlfreak.pinger.pl/m/6073444/rozdanie-u-oliskovej.
    Co do nagród to uważam że są bardzo fajne i ciekawe, cienie są super pomysłem bo można wygrać takie cienie których same może byśmy nie kupiły i nie wypróbowały :) pędzelek który urósł już do rangi białego kruka i jest prawie nie do zdobycia to nie lada gradka dla essencomaniaczek, a każda prawdziwa kobieta doceni też lakiery do paznokci co by móc zmieniać siebie i swój wygląd niczym kameleon :]
    Blog bardzo mi się podoba aczkowliek myślę że fajnie było by wprowadzić jakiś cykl w którym pojawiały by się Twoje sprawdzone kosmetyki,może jakieś niekoniecznie znane firmy albo dobre kosmetyki w dobrej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka: http://uzaleznionaodzakupow.blogspot.com/2011/05/przedstawiam-kolejne-zdecydowanie-warte.html
    Ogromnie liczę na paletkę i cienie inglota
    W twoim blogu najbardziej podobają mi się twoje makijaże i oczy więc chętnie pooglądam więcej zdjęć i pozazdroszczę Ci ocząt trochę;)
    I tak poobserwuję twojego bloga bo uważam, że jest co.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłam adres bloga więc notka o Twoim rozdaniu może się nie wyświetlać dlatego daję nowy link:
    http://grochmydloipowidlo.blogspot.com/2011/05/przedstawiam-kolejne-zdecydowanie-warte.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Notka: http://lightblondhair.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-oliskovej.html
    Bardzo podoba mi się Twój blog, ponieważ zawiera wiele pomocnych recenzji oraz świetne makijaże. Widzę, że tak jak ja lubisz produkty Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wiele z was pisze kilka komentarzy, pewnie nie wiecie czy się dodał, czy nie. Zapewniam że wszystko do mnie dotrze, mam włączoną moderację, więc każdy komentarz muszę najpierw zaakceptować, zapewniam, że wszystko do mnie dociera.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka: http://kosmetyczniekolorowo.blox.pl/2011/05/Pierwsze-rozdanie.html

    Na blogu makijaże są bardzo fajne, jest czym się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliskova już zauwżyłam, po którymś razie wysyłania komenatarza. Przepraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Witaj, notka znajduje się tutaj: http://planetakobiet.blogspot.com/p/giveaways.html
    2. Tak czy siak - dodaję do obserwowanych, bo zawsze robię tak gdy mi się jakiś blog spodoba, a że lubię trzymać rękę na pulsie to... :)
    3. Blog mi się podoba, miło jest tutaj, ale niechętnie piszę ludziom co powinni zmienić, no chyba że naprawdę coś wygląda rażąco - a mnie się tu podoba :)
    4. Najbardziej podobają mi się cienie Inglota! :D A lakiery najmniej, bo nie jestem po prostu ich maniaczką, ale każdy moze mieć inne preferencje ;)
    5. No i oczywiście zgłaszam chęć wzięcia udziału w rozdaniu, przy okazji zapraszam do mnie - może Ci się tam spodoba? :)

    pozdrawiam ciepło!
    Veloute

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. http://seraphase.blogspot.com/2011/05/rozdanko.html :3
    2. Dodałam do follow, bo mi się u Ciebie podoba~
    3. A najbardziej podoba mi się szata graficzna ;)
    4. Podobują mi się cienie z Inglota, bo u mnie nie ma i pędzelek z Essence, bo u mnie NIE BYŁO JUŻ *wrr*
    5. Wyrażam chęć do udziału w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2011/05/konkurs-na-no-to-pieknie.html
    2.obserwuję jako Kawaii-doll
    3.Na twoim blogu chciałabym oglądać to jak w dany dzień się ubrałaś i może jakieś kulinarne pomysły :)
    4.Najbardziej podobają mi się cienie inglot i pędzelek, najmniej lakiery.
    5.Wyrażam chęć udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie, że biorę udział :)
    notka o rozdaniu: http://czarnonabialymkate6924.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-oliskovej.html
    myślę że nie musisz wiele zmieniać w swoim blogu, moim zdaniem jest świetny!
    najbardziej spodobały mi się cienie inglot, a najmniej...nic, wszystko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.notka:http://julsonxd.blogspot.com/2011/05/rozdanie-ddd.html
    2.obserwuję jako :julsoonful
    3.na blogu chciałabym oglądać :więcej stroi dnia,a najbardziej podoba mi się w jaki sposób piszesz o kosmetykach oraz twoje makijaże
    4.podobają mi się wszystkie nagrody ponieważ lakiery z essence są bardzo dobrej jakości jak na swoją cenę a ja nie lubie przepłacać a cienie Inglot też są jednymi z lepszych więc czego chcieć więcej ,a co do pędzelka to chciałabym go wypróbować ponieważ niedawno w moim mieście zamknęli naturę.
    5. oczywiście wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu :).

    Na Twoim blogu podobają mi się przede wszystkim czytelne teksty z zaznaczonymi kolorami najważniejszymi aspektami. A ja jestem trochę taką osobą, która czyta "po kontekście" ;P. No i jest bardzo kolorowo :), a to też plus - przyjemna atmosfera :). Jak dla mnie nie ma co zmieniać na razie.

    Z nagród najbardziej podobają mi się cienie Inglota i pędzelek Essence - bo ja akurat jestem bardziej "cienioholiczką" :D. A tych akurat cieni z Inglota nie mam a na pędzelek poluję, ale u mnie w mieście nie ma :(.

    Notka u mnie w temacie: http://into-makeup-dream.blogspot.com/2011/05/giveawaye.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę, w końcu ktoś, kto myśli racjonalnie!;))
    Ogromny plus, dlatego dodałam Cię do obserwowanych i do blogrolla. Chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu!
    Bardzo, ale to bardzo podoba mi się zestaw pędzli.
    Bardzo dobrze czyta się Twojego bloga, ponieważ najważniejsze informacje są zaznaczone!

    Notka u mnie: http://thedoliouse.blogspot.com/2011/04/wiosenne-szalenstwo.html

    Pozdrawiam,
    TheDoliouse

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę wziąć udział!
    tynka52@wp.pl

    notka: http://moherowa.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-anuli.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam bez bicia, że trafiłam na Twojego bloga dzięki notce o rozdaniu :-) Dlatego też jest to moja pierwsza wizyta tutaj, ale chętnie bardzo wezme udział w rozdaniu, bo jeszcze nic nie udalo mi się nigdy wygrać :) Może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście:D Oczywiście zabieram się do przeglądania bloga no i dodałam do obserwowanych. mój e-mail beatya(małpa)o2.pl

    Notka na blogu: http://beatya.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-oliskovej.html

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Notka też jest: http://le-mavrica.blogspot.com/2011/05/rozdania.html
    3. Oglądam Twojego bloga już od jakiegoś czasu i szczerze mówiąc jak narazie nic bym nie zmieniała, przyjemnie się go czyta, nie jest monotonny, jednym słowem tak trzymaj ;)
    4. Najbardziej podobaja mi sie cienie Inglota, ale może to dlatego, że mam na ich punkcie mała obsesje ;P, najmniej myśle że ten lakier fioletowy, wole troszke jasniejsze kolory.
    5. Oczywiście wyraża, chęć wzięcia udziału w rozdaniu, mój mail mss.mars@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Aleksandra A.
    Notka: http://rola-ciszy.blogspot.com/2011/05/podkad-rimmel-match-perfection-recenzja.html
    Pragnę wziąć udział w rozdaniu :)
    mój e-mail: olaczek94@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się:)
    Notka tutaj: http://sweet-like-cola.blogspot.com/2011/05/co-miao-byc-co-nie-jest-oraz-giveawaye.html (nie napisałaś, że ma być osobna, więc jest najnowsza zbiorcza, bo akurat siadłam i "konkursuje")

    email: koszulatescia@gmail.com

    A obserwować i tak będę (Kempek), bo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chce wziąć udział :)
    obserwuje jako mejaczek e-mail : mejaczek@o2.pl
    Umieściłam notkę :
    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/05/kolejne-pysznosci-od-kochanych.html
    Najbardziej chciałabym czytac o poradach kosmetycznych, zakupach i oglądać ciekawe makijaże oraz czytac o tanich i dobrych kosmetykach
    Najbardziej podobaja mi sie cienie, bo pędzelki mam już dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam
    Obserwuję jako Ferrou
    mail: ferrou_22@yahoo.pl
    notka: http://storybyferrou.blogspot.com/2011/05/majowe-rozdania.html

    Trafiłam na Twojego bloga z wątku o makijażu konkursowym - wykonałaś świetną pracę. Fajnie by było oglądać więcej takich Twoich małych dzieł :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    Lubie Twoj blog, bo jest ciekawy i przejrzysty.
    wybor cieni i pedzel sa strzalem w 10! :)
    http://zofiana.pinger.pl/m/6311769/rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Notka o rozdaniu
    http://tiffanyrhinestone.blogspot.com/2011/05/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się
    email pati0697@vp.pl
    wiem, że to nie jest konieczne,ale twój blog tak mnie zainteresował, że cię obserwuję ;)
    dodałam info o rozdaniu do paska bocznego

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się:))
    Obserwuję jako leal251
    Mój email: leal251 at yahoo.com

    Notka: http://leal251.blogspot.com/2011/05/4-blogi-ktore-lubie-odwiedzac.html

    Podobaja mi się swatche na Twoim blogu, są wyraźne. Posty też zawsze takie czytelne i przejrzyste. Mogłabyś dodać chmurke tagów :)
    Aaa co do nagród to podoba mi się pedzelek z essence oraz paletka inglota:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Notka: http://shewoman-blog.blogspot.com/2011/03/moze-szczescie-mi-dopisze.html

    Obserwuję jako SheWomen, dodałam Cię również do blogrolla.
    Twój blog bardzo mi się podoba, fajne zdjęcia i przejrzyste posty. Jeśli już bym coś zmieniła to tło, no ale zależy kto co lubi ;) Trafiłam przez przypadek, ale zapewne będę tutaj częściej zaglądać :)
    Nagrody są świetne :) podoba mi się Inglot, bo w moim mieście nie ma ich salonu, pędzelkiem z Essence również jestem zainteresowana, co do lakierów, to maniaczką nie jestem, ale kolory bardzo ładne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.
    Obseruję cię jako Naomi
    Link do posta: http://naomi-bloguje.blogspot.com/2011/05/rozdania.html

    Bardzo mi się podoba twój blog. Jedyne co zmieniłabym to żeby było więcej notek, recenzji.
    Z nagród najbardziej podoba mi się ta paletka z inglota z wkładami. Długo juz planuje coś takiego sobie sprawić, a może wygram(?).

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Margaretka, napisałam w blogu o rozdaniu : http://margaaretkaa.blogspot.com/2011/05/rozdania-majczerwiec.html

    Mail : sekretyurody@gmail.com

    A bloga Twojego lubię, ale chciałabym notki częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako tightrope artist, mój mail jeanne_ines@wp.pl i dodalam notkę tu:
    http://candies-for-you.blogspot.com/2011/06/jeszcze-jedna-porcja-giveawayow.html
    (u mnie tez jest rozdanie zapraszam)

    W twoim blogu podoba mi się to jak przejrzyście piszesz notki, pogrubiając co ważne. Chcialabym żebyś zamieszczała więcej outfitów, dotychczasowe bardzo mi się podobały:)
    A z nagród podoba mi się wszystko, ale najbardziej pędzel bo kompletuję swoj zestaw dopiero:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)

    http://magg-fashion.blogspot.com/2011/06/kolejne-giveaway.html

    maggida@vp.pl
    P.S Dodałam Cię do blogrolla :)

    Nagroda strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Notka: http://zusska.blogspot.com/2011/06/skoro-daja-to-czemu-by-nie-wziac.html
    Biorę udział
    mail: zuzannapacholczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń