niedziela, 12 czerwca 2011

Inglot część II


 Dziś kolejna paletka cieni Inglot, tym razem soczyste, jaskrawe, letnie kolorki.:)
Zachęcam do powiększania zdjęć.

Wcześniejsze posty znajdziecie tu:
Część I - paletka neutrali
Zapowiedź - w tym poście znajdziecie ogólne informacje na temat cieni Inglota, oraz paletek freedom system.

A teraz swatche:



477 double sparkle - Jasna, trawiasta zieleń, z drobinkami
59 AMC - "Toksyczna" zieleń z drobinkami
384 matte - Zieleń, ciemniejsza niż poprzednie, ale nadal dość jasna. Taka typowa.



382 matte - czerwony róż, lub różowa czerwień jak kto woli. Jest to odcień pośredni między tymi dwoma kolorami, coś a'la malinka
362 matte - Jaskrawy, słodki róż
361 matte - Łososiowo koralowy
84 AMC - Pomarańcz z drobinkami



388 matte - Ciemny niebieski, prawie granat.
70 AMC - Niebieski z drobinkami
60 AMC - Zółty z drobinkami. W rzeczywistości kolor jest bardziej słoneczny, na zdjęciu wyszedł trochę zbyt neonowo.


 I na koniec zagubiony w akcji turkusik, któremu zapomniałam zrobić zdjęcia kiedy robiłam swatche.:)



372 matte - Matowy turkus, bardzo dobrze sprawdza się na dolnej powiece


Pozdrawiam, Oliskova.:)

14 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ale najbardziej podobają mi się ciepłe kolory;) Idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cienie inglota, Twoja paleta ma świetne odważne kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odważne barwy, nie wiem jak by prezentowały się na moim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, 361 jest świetny...u mnie nie da się niestety kupić, a już tyle za nim chodzę, niesprawiedlwość, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. 361 i ostatni lurkusik są piękne..
    szukałam tego 361 i nie moge go nigdzie dostac :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku kolory cudne <33
    na lato jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  7. napaliłam się na 60 AMC i muszę go w końcu kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 382 to dokładnie to czego szukałam:)
    http://xxstarrynightbluexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pożyteczny post, przydał mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń