wtorek, 10 stycznia 2012

Ogłoszenia parafialne + noworocznych zmian cz. I, czyli Facebook, Allegro i WOŚP

Pod koniec 2011 roku zaczęłam powoli przygotowywać się do wprowadzania noworocznych zmian na blogu. Chciałam wszystko dopiąć na ostatni guzik, przygotować, wprowadzić w życie, a następnie obwieścić światu, Jednak jak zwykle odczułam na sobie złośliwość rzeczy martwych, popsuł mi się komputer, straciłam sporo zdjęć przygotowanych wcześniej na bloga (nie wspominam moich prywatnych zdjęciach, niektórych nie udało się odzyskać :(( )...

Jedna z kwestii które chciałam ogłosić, już dłużej czekać nie może, poza tym niedługo "noworoczne zmiany" staną się "środkoworocznymi", bowiem mamy już prawie połowę stycznia, dlatego postanowiłam małego posta napisać dzisiaj, a resztę zaplanowanych zmian sukcesywnie wprowadzać co jakiś czas. :)


Najpierw się chwalę:

Około miesiąc temu zachciało mi się sprawdzić w roli wizażystki. Najpierw założyłam konto na dobrze znanym portalu maxmodels. Zrobiłam kilka sesji, jedne lepsze, inne gorsze (z niektórych wciąż nie dostałam zdjęć ;) ). Przy drugiej sesji poznałam świetną, młodą fotografkę z zamiłowania, Klarę K. której stronę możecie zobaczyć (i polubić!) TUTAJ , rozpoczęłyśmy stałą współpracę.


Teraz zachęcam:

Pewnego dnia, podczas rozmowy, postanowiłyśmy że mogłybyśmy wspólnymi siłami wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, której finał, już jest za nami, ale wy wciąż możecie pomóc. To jest właśnie ta sprawa, która nie mogła dłużej czekać.

Założyłyśmy na allegro charytatywną aukcję, z której cały dochód przeznaczymy na  konto WOŚP. Aukcja kończy się jutro o 18:40, więc wciąż jest trochę czasu do licytowania.

Co można zyskać?

Sesję fotograficzną z wizażem według własnego pomysłu (lub naszego, na ich brak nie narzekamy :)), kilka godzin dobrej zabawy, oraz satysfakcję z dobrego uczynku. Każdy coś zyskuje, więc jeśli tylko ktoś z odwiedzających mojego bloga mieszka w województwie kujawsko-pomorskim, zapraszamy serdecznie do licytacji.:)

Licytować można TUTAJ.

No i na koniec, skoro już się oficjalnie ujawniłam z moim makijażowym zamiłowaniem (tak, wiem że na blogu rzadko publikowałam jakiekolwiek makijaże, ale w tej kwestii też planuję zmiany :)),

zapraszam do polubienia mojej nowej strony na Facebooku, TUTAJ.

Nie jest to strona bloga, chciałabym żeby te dwie rzeczy pozostały rozdzielone.
Tutaj recenzuję, swatchuję kosmetyki, pisze opinie, tam będę zamieszczała zdjęcia makijaży, efekty sesji, oraz ogłoszenia dotyczące mojej działalności w tej sferze.

Więc tym bardziej myślę, że warto polubić, bo znajdziecie tam co innego niż tutaj.:)


No i na koniec oczywiście, jeśli znalazłby się ktoś chętny na makijaż, sesję fotograficzną z makijażem itp, proszę o kontakt.


Na razie to tyle jeśli chodzi o ogłoszenia i zmiany, reszta ogłoszeń, oraz obiecane notki, pojawią się niebawem, jak tylko uporam się z komputerem. A tymczasem odwiedzajcie mnie póki jeszcze można oglądać bloga w obecnej formie. :)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz