poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Nadrabiamy zaległości, czyli makijaże!

Nadrabiam zaległości, ponieważ makijaże które wykonuje do tej pory publikowałam tylko na fanpage'u (ZAPRASZAM) na facebooku, o którego dbam dosyć intensywnie, a bloga przez to niestety zaniedbuję. Pomyślałam, że nie zaszkodzi opublikować kilka zdjęć także tutaj.:)
Dziś makijaże z czasów kiedy miałam odwagę jedynie ćwiczyć na samej sobie i robić zdjęcia "z ręki",  w następnej notce makijaże sesyjne.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące, użytych kosmetyków lub techniki, pytajcie śmiało w komentarzach.:)

Który najbardziej wam się podoba?












Tutaj:

http://oliskova.blogspot.com/2011/04/spiewam-tancze-i-jem-pomarancze-czyli.html
http://oliskova.blogspot.com/2011/04/limonka-z-nuta-czekolady.html
http://oliskova.blogspot.com/2011/05/oczy-muchy-poniewaz-gownymi-bohaterami.html
http://oliskova.blogspot.com/2011/05/dzienniaczek.html

Możecie obejrzeć moja makijaże sprzed roku, widać postępy? :)

23 komentarze:

  1. OMG piękne !!! Nie mogę się napatrzeć :) Pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAŁ! Przepiękne! Trudno mi wybrać taki, który podoba mi się najbardziej, wszystkie są MEGA ;) Fajnie, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, wszystkie są piękne! :) pozazdrościć talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt i genialny talent ;)

    A tak poza makijażem, to jeśli są to Twoje oczy, to bardzo ładne, chodzi mi o kształt;) O, taki komplement;)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi mi się kojarzy z Wonder Woman :D Wszystkie świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł.:D makijaz inspirowany.:p

      Usuń
  6. Pewnie, że mozesz :) wybacz że tak długo musiałaś czekać, ale nie miałam swojego kompa a na moim mam linka zapisanego http://myworld.ebay.com/365digital/?_trksid=p4340.l2559 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie 2 :D cieawy klimat i faktycznie wonder woman hahah!:)
    dodaje do obserwowanych oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem w stanie wybrać jednego, który podoba mi się najbardziej.
    Jeśli chodzi o postęp - to widać i to ogromny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, śliczne te makijaże! ale najlepszy to nr3 :)

    Zapraszam również na mój świeżo co założony blog i proszę o opinię i porady. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komplementy odnośnie makijaży i oczu.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze trzy i pomarańczowo-żółty bardzo fajne :) ale najbardziej podoba mi się pomarańczowo-żółty, bardzo lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy, trzeci, czwarty i piaty wymiataja! :) pieknie malujesz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się pierwszy makijaż,ale z racji kochania brązów mam pytanie jakich cieni użyłaś,że tak pięknie Ci wyszedł makijaż oczka?:D (chodzi o ten,gdzie jest zamknięte oko:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc już do końca nie pamiętam, ale obstawiam że to był 467 + 457 DS z Inglota, bo najczęściej ich używam do brązowych makijaży.:)

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym czerwonym *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie ładne, ale pierwszy bije resztę na głowę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy jest powalający, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń