wtorek, 10 grudnia 2013

Makijaż, zakupy, paznokcie!


Dzisiaj lekki i przyjemny mix: makijaż, zakupy i paznokcie, czyli to co większość kobiet lubi najbardziej. ;)

Makijaż inspirowany świąteczną choinką. Miał być krok po kroku, jednak przypomniało mi się o tym dopiero przy tuszowaniu rzęs. :)



Jestem strasznie zacofana jeśli chodzi o lakierowe nowości. Jako posiadaczka raczej niezbyt urodziwych pazurków, rzadko je maluje i raczej średnio podążam za trendami jeśli chodzi o lakiery i zdobienia. Od czasu do czasu jednak nadrabiam zaległości i kupuję kilka lakierów, czasami nawet zdarza mi się pomalować paznokcie. ;) Kilka dni temu natknęłam się w sieci na nowość, która już dawno nowością nie jest - lakier piaskowy. Dzisiejsze zakupy zdominowały właśnie takie lakiery.

Poniżej kilka zdjęć dzisiejszych zakupów, oraz mój wczorajszy manicure. Mam czym malować przez dluuugii czas. :)


Od lewej: Lovely Baltic Sand nr 03, Lovely Snow Dust nr 01, Catrice The GlamoureX Factor nr 24, Catrice Golden Twenties nr C02 Edycja Limitowana, Wibo Wow Sand Effect nr 04, Wibo Wow Sand Effect nr 02, Wibo Wow Glamour Sand nr 03.











Paznokcie:

Lakiery jakich użyłam to Essence Nail Art Twins nr 08 Gabriella oraz Essence Matt Top Coat. Bulion kupiony w chińskim markecie. :)





3 komentarze:

  1. Świetny makijaż!
    Jestem zaskoczona tymi piaskowymi lakierami! Maluję paznokcie na co dzień a jeszcze nie trafiłam na tego typu lakiery. Prezentują się pięknie! Mogłabyś podać chociaż orientacyjne ich ceny i czy można je dostać w popularnych drogeriach typu Rossmann?
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie pamiętam już dokładnie cen poszczególnych lakierów, ale kosztowały około 8-10zł. :) W Rossmanie jak najbardziej można dostać Wibo i Lovely, natomiast Catrice w Hebe i Naturze. :)

      Usuń