czwartek, 5 grudnia 2013

Powrót i generalny remont


Po prawie dwóch latach nieobecności, postanowiłam wreszcie reaktywować bloga. 

Jeśli ktoś jest ciekawy co się ze mną przez ten czas działo i co teraz robię, zapraszam do prześledzenia mojej strony na facebooku (klik). Wskrzeszenie bloga jest z tym ściśle powiązane. Jak widzicie zmieniła się totalnie szata graficzna, doszło kilka nowych zakładek... Chciałabym, aby ten blog był połączeniem bloga oraz osobistej strony internetowej.

Posty pewnie nie będą ukazywać się zbyt często, ale postaram się żeby każdy był jak najbardziej bogaty merytorycznie. Głównie będzie można tu znaleźć praktyczne informacje dotyczące wizażu oraz stylizacji rzęs. Mam już kilka pomysłów na artykuły, ale jeśli jest jakaś kwestia, która zastanawia was szczególnie bardzo, lub temat jaki powinnam poruszyć w pierwszej kolejności, zapraszam do pozostawiania sugestii w komentarzach.

Dziękuję, że tak wielu obserwatorów pozostało na blogu mimo braku mojej aktywności. Mam nadzieję, że nasze grono będzie stale rosło.

Pozdrawiam, Oliskova. :)





1 komentarz:

  1. piękny makijaż, lubię takie kolory połączone z zielenią mojej tęczówki :-)

    OdpowiedzUsuń